FAQ

Ofte stilte spørsmål

Hvordan endrer jeg min EASY-pakke?

Hvis du vil endre dine EASY-pakke, kan du enkelt logge inn på din konto og endre alt fra pakkestørrelse og betalingskort til leveringsadresse. Husk at du alltid får en påminnelsesmail 1 uke før din EASY-pakke blir sendt. I påminnelsen finner du også en link til din EASY-kaffepakke, hvor du enkelt kan endre varianter og levering.

Hvordan fremskynder jeg min levering?

Hvis du ønsker at fremskynde din levering, kan du logge inn på din konto og klikke på ikonet “Levering” i menyen. Så kan du fritt velge når du ønsker din neste EASY-pakke. 

Hvordan setter jeg mitt abonnement på pause?

Hvis du skal ut og reise eller bare ønsker å sette din EASY-avtale på pause, logger du bare inn på din konto. I menyen til venstre klikker du bare på ikonet “Mitt medlemskap”. Her kan du raskt sette din EASY-avtale på pause – helt enkelt.

Hvor lang er leveringstiden?

Uansett om du velger levering med Bring Business eller Bring pakkeshop, er du alltid garantert hurtig levering. I de fleste tilfeller vil du motta din pakke etter 3-4 virkedager.

Generelle spørsmål

Hvordan får jeg gratis frakt?

Du kan alltid få gratis frakt når du velger Real Coffee – EASY. Alt du trenger er å velge levering til pakkeshop med BRING, Hvis du bestiller for over 395 kr. Hvis du ønsker direkte levering til ditt arbeid med Bring Business, kan du også velge det. Direkte levering koster 99 kr og levering til Bring–pakkeshop koster 99 kr.  

Hvordan returnerer jeg min pakke?

Hvis du har oversett din påminnelsesmail, eller av en annen årsak ønsker å returnere din EASY-kaffepakke, er du velkommen til å sende den til:

Real Coffee, Slyngvegen 24a, 2165 Hvam, Norge

Hvis returnering av kaffekapsler skyldes feil på produktet, er du velkommen til å skrive en mail til info@realcoffee.no. Så sender vi et returmerke, så du slipper fraktkostnader.

HUSK! Du skal alltid angi kundenavn og ordrenummer på pakken når du sender varer i retur.

Medlemsinfo og fordele

Får jeg fortsatt tilbud jeg pleier å få?

Når du velger Real Coffee EASY, går du ikke glipp av noen tilbud. Tvert imot! Du vil fortsatt motta tilbudsmail med mulighet for å få gratis ekstra kaffe med i pakken eller andre gaver. Samtidig kan du rolig lene deg tilbake, og vente på at du mottar din nye EASY-pakke – helt automatisk.

Hvordan endrer jeg leveringsinformasjon?

Hvis du ønsker å endre leveringsadresse mv., logger du bare inn på din EASY-konto og klikker på ikonet: Levering i menyen til venstre. Her kan du fritt velge om du vil ha direkte levering eller levering til pakkeshop.

Hvordan endrer jeg kontaktopplysninger?

Hvis du har endringer for kontaktinformasjonen, kan du logge inn og klikke på ikonet: kontoinformasjon. Her kan du fritt rette på navn, adresse, e-mail og telefonnummer. Du kan også endre ditt passord.

Hvor finner jeg en faktura for mine kjøp?

Hvis du mangler en faktura for dine EASY-kaffepakker, logger du bare inn på din konto og klikke på ikonet: bestillinger. Her finner du en oversikt over alle dine EASY-pakker, og du kan enkelt hente den faktura du trenger.

Jeg har glemt passord mitt. Hva gjør jeg?

Hvis du har mistet passord ditt, klikker du bare på “Min konto” i menyen, skriver din e-postadresse og klikker på “Glemt passordet ditt?”. Følg instruksen – så får du nullstilt passord med en gang.

Vareinformasjon

Hvor lang holdbarhet er det på kapslene?

Vi garanterer alltid min. 8 måneders holdbarhet på kaffen ved levering. Derfor er du alltid garantert fersk og deilig kaffe med Real Coffee EASY.

Har Real Coffee økologisk og Fairtrade kaffe?

Ja, faktisk er stort sett alle varianter produsert på Fair Trade vilkår. Vi har også 3 økologiske varianter: Lungo San Marino, Espresso Bologna og Single Origin Espresso Sumatra. Alle 3 varianter er dessuten fairtrade.

Hvordan gjenbruker man kapslene?

Våre kapsler er lette å  gjenbruke. Den brukte kaffekapsel kan åpnes og kafferestene kan legges i komposten. Kapslene kan sorteres og gjenbrukes sammen med annet plastavfall i husstanden.

Hvis du ikke skiller kafferester fra kapselen, kan du bare kaste kafferestene i vanlig avfall. Den er laget av Polyetylen og utskiller CO2 og vann ved brenning. Den er dermed langt mindre skadelig for miljøet enn aluminiumskapsler.

Hvilken garanti er det på kapslene?

Vi garanterer alltid 100% kompatibilitet med alle de vanlige Nespresso maskinene. Dvs. full fornøydhet eller alle pengene tilbake .Skulle du likevel oppleve problemer, er du velkommen til å skrive eller ringe til oss. Så finner vi en god løsning.

Fikk du ikke svar på ditt spørsmål? Skriv en mail til Info@realcoffee.no. Så hjelper vi deg.